En toen waren er nog 2 - Reisverslag uit Doha, Qatar van Els en Lisette - WaarBenJij.nu En toen waren er nog 2 - Reisverslag uit Doha, Qatar van Els en Lisette - WaarBenJij.nu

En toen waren er nog 2

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els en Lisette

12 Juli 2013 | Qatar, Doha

Hallo waarbenjij lezers! Ik, Els ben alweer onderweg naar huis! Wat is de tijd gevlogen! Ben nu ongeveer een uurtje op Qatar, waar het enorm heet is en waar ze ramadan houden, gelukkig is de zon net onder gegaan.
Ik heb Lisette en Willemien dus alleen achter gelaten. De laatste weken in Umbwe waren goed, en de laatste week met Wil en Lies heel erg gezellig. Op de laatste avond in Umbwe kwamen een paar van mijn studenten van KVTC naar het weeshuis, onverwacht, om dag te zeggen, wat een schatjes! En giister op mn laatste avond zijn we bij een lokale bar nog wat gaan drinken met Michael en Suzi. Erg geslaagd afscheid!
We hadden ook bedacht dat ik hier op Doha de groep tegen ga komen! Ik hoop het, zal de wachttijd wat sneller gaan en kan ik de mensen ontmoeten waar ik al zoveel over gehoord heb. En natuurlijk mn nichtje Ester! Die kom ik hier dan ook tegen! We gaan het zien, als het goed is zijn ze er over 3 uurtjes. Ik heb de meiden dus we alleen achter gelaten, maar gelukkig worden ze snel weer vergezeld!
Voor Lies en Wil, ik wens jullie ontzettend veel plezier (en sterkte met douchen) nog de laatste weken, en jullie en de groep veel succes met bouwen!
Ik ben erg blij dat ik dit heb gedaan, het was een hele bijzondere ervaring, les geven, de enige blanke zijn, de andere cultuur, alles. Dank jullie allen die het mogelijk gemaakt hebben!

  • 12 Juli 2013 - 22:20

    Gerda Boekhold :

    Gek zeker dat je avontuur er op zit. Ik heb meegenoten . Maar waar ik heel benieuwd naar ben, heb je de groep nog ontmoet en Bert met de grote hoed. Ging het goed? Laat je me het nog weten, graag. En fijn dat je dit avontuur bent aangegaan, dat vergeet je nooit meer. Groeten Gerda Boekhold Bosch

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Els en Lisette

Verslagen van onze tijd in Tanzania

Actief sinds 16 April 2013
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 14654

Voorgaande reizen:

16 April 2013 - 12 Juli 2013

Engelse les geven in Umbwe

Landen bezocht: