Aangekomen in Tanzania! - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Els en Lisette - WaarBenJij.nu Aangekomen in Tanzania! - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Els en Lisette - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Tanzania!

Blijf op de hoogte en volg Els en Lisette

16 April 2013 | Tanzania, Moshi

Lieve allemaal,

We hebben internet gevonden, dus hier een wat langere update uit het warme en redelijk natte Tanzania. Onze reis is prima verlopen. Rustige vlucht naar Qatar en een nog rustigere vlucht naar Kilimanjaro. Deze laatste vlucht hadden we overigens bijna gemist terwijl we ruim 2 uur NAAST onze gate zaten :p

Aangekomen in Tanzania opgehaald door Living en afgezet bij het YMCA. Vanuit daar met hem de stad doorgelopen en een simkaart gekocht (de berichtjes die worden verstuurd komen niet altijd op tijd aan en soms ook helemaal niet).

Vandaag en morgen doen we nog even rustig aan en we hopen op donderdag of vrijdag richting het weeshuis te gaan.

Liefs, Els en Lisette

• 16 April 2013 - 13:56

Anneke:

Hoi lies! Fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent, zag al een fotootje op internet. Heerlijk in driekwart broekie en t-shirt, wat wil een mens nog meer! Nou, ik ben benieuwd naar je verhalen, laat maar komen. Liefs en een dikke kus, Annie

• 16 April 2013 - 16:57

Ilona: